چهارشنبه 9 فروردین 1396ده گؤنده ریلیب
بؤلوم |        یازار :  
+0 به یه ن

 برای برنامه‌هایی که از تراکت گرافیک سه بعدی بلادرنگ استفاده میکنند قانونی وجود دارد. با دادن فرصت بیشتری تراکت برای پردازش تصاویر شما می‌توانید کارت ویزیت گرافیک‌های سه بعدی با کیفیت بالاتری ایجاد نمایید. به طور مثال بعضی از نرم افزارهای مدل سازی از گرافیک سه‌بعدی بلادرنگ کارت ویزیت برای تقابل با هنرمند برای خلق محتوای مورد نظرش استفاده می‌کنند. سپس تصاویر به برنامه دیگری تراکت فرستاده می‌شوند (ray tracer) که تصاویر را رندر تراکت می‌کنند. رندر کردن یک فریم تنها برای کارت ویزیت انیمیشنی مانند داستان اسباب بازی  به ساعتها زمان بر روی یک کامپیوتر سریع نیاز دارد. این پروسه رندر و ذخیره سازی صدها فریم یک انیمیشن را می‌سازد که بطور رشته متوالی قابل پخش مجدد می‌باشد. اگرچه کارت ویزیت پخش تراکت تصاویر انیمیشن ممکن است یک عمل بلادرنگ به نظر برسد اما تراکت اینطور نیست. چون آن کارت ویزیت اینتراکتیو نیست در نتیجه آن بلادرنگ نیست بلکه بیشتر یک سری تصاویر از پیش رندر شده می‌باشد.



چهارشنبه 9 فروردین 1396ده گؤنده ریلیب
بؤلوم |        یازار :  
+0 به یه ن

ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. یکى هتل های کیش از شگقتیهاى جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است هتل های کیش و تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در هتل های کیش دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.اهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌روند. ماهی‌های تزیینی و بسیار زیبا که در آب‌های هتل های کیش حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند، هتل های کیش از جاذبه‌های استثنایی کیش به حساب می‌آیند و می‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم کنند.



چهارشنبه 9 فروردین 1396ده گؤنده ریلیب
بؤلوم |        یازار :  
+0 به یه ن

بازار قائم یکی از معروفترین هتل استقلال مرکز خریدهای میدان تجریش است. این بازار ۶ طبقه دارد و بیشتر از ۷۰۰ واحد هتل اسپیناس پالاس تجاری در این مرکز وجود دارد. این مجموعه مجهز به چیلر گرمایش و سرمایش داخلی است هتل اسپیناس پالاس تا در گرما و سرما به راحتی بشود هتل استقلال خرید کرد. به غیر از طبقه دوم در تمام طبقات سرویس بهداشتی وجود دارد. اگر دنبال طلا و نقره و ساعت باشید می توانید در طبقه اول آنها را پیدا کنید. اگر دنبال پوشاک هستید به طبقه دوم یا تهران همان طبقه همکف کوچه سری بزنید. هتل اسپیناس پالاس کیف و کفش و لوازم تزئینی و آشپزخونه هم که در طبقه سوم فروخته هتل استقلال می شوند، خانم هایی که قصد خرید دارند، لباس ها و شال و روسری و بدلیجاتشان رامی توانند از طبقه چهارم تهیه کنند. طبقه پنجم هتل استقلال هم که علاوه بر مغازه هتل اسپیناس پالاس فروش موبایل و خدمات کامپیوتری و کافی نت، یک کافی شاپ هم تهران دارد. اگه به هنر علاقه دارید حتما به طبقه ششم بروید و لذت ببرید، در ضمن رستوران و فست فود، هتل استقلال رستوران سنتی، کافی شاپ و بوفه هم در این طبقه می باشد.



چهارشنبه 9 فروردین 1396ده گؤنده ریلیب
بؤلوم |        یازار :  
+0 به یه ن

 آرامگاه حکیم رزرو هتل ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی رزرو هتل مشهد مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری رزرو هتل شمال شهر مشهد واقع شده است. ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی رزرو هتل بنا شامل مشهد عناصر تزئینی هخامنشی به رزرو هتل مشهد خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت مجوف و توخالی ساخته شده و رزرو هتل مشهد فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری رزرو هتل مشهد در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌هایی از فریدون رزرو هتل صدیقی مشهد نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است.